عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.











 

در اين دنياي نامردي
سياهي و بدي،سردي

درين گردونه آشوفته
که پاکي و صفا خفته

همه مخلوقه بي وجدان
دو رنگ و جاهل و نادان

به فکر خوردن و خفتن
نه پاس و شکر او گفتن

در اين بازار خف آور
ندارم هم ره و ياور

شدم حيران و سرگردان
ندارد اي خدا پايان؟

چرا پس اين تنه خسته
به اين بازار،دل بسته

چرا پس جان بي وجدان
نميگيرد کمي سامان

مدام اين را به دل گويم
ولي پاسخ نجويم

اگر خواهي نشي رسوا
بشو همرنگ اين دنيا

ولي افسوس کاره جان
ندارد لحظه اي پايان

شو مغلوب عقل آخر
دز اين جنگ دل و داور


کند در قعر اين مرداب
مرا آخر دلم در خواب

خدايا از تو ميخواهم
نبيند دل که در خوابم


مرا بر حاله خود دادار
براي لحظه اي نگذاز


 



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت17:20---22 آبان 1390
چه کسی فکرش را میکرد
تویی که در هرچه که فکرش را بکنی اسراف میکردی...
امروز که زمان عشق ورزیدن رسیده...
اینگونه صرفه جو شدی


خودم
ساعت15:31---22 آبان 1390
سلام پاسخ:ممنونم چشم میام حتما

نیلوفر
ساعت10:00---22 آبان 1390
الهی خدا هیچوقت تنهامون نزاره حتی واسه یک لحظه...
خیلی قشنگ بود خیلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br